Segon taller de trapillo

He repetit taller de trapillo. La primera vegada ja us ho vaig explicar en aquest post, ja fa quasi un any! I la veritat és que no havia practicat gaire, però desseguida em vaig animar a fer-lo, perquè m’agrada molt tot el que és de ganxet XL. De fet, tinc un board al meu Pinterest on penjo fotos de cosetes boniques i sempre he pensat que algun dia m’hi havia de tornar a posar.

Aquesta segona vegada vaig anar-hi amb la Mar, i va ser a Liana Tallers, un espai per a ‘crafters’, un lloc creatiu per a joves i adults, on fan cursos de costura, tallers de manualitats, DIY, etc. A més, em va súper bé perquè està molt apropet de casa, així que genial! Un lloc molt recomanable si us agrada aquest món i l’Esther, la persona que hi ha al darrera d’aquesta iniciativa a Sitges, és encantadora, d’aquelles persones que transmeten bon rotllo i ganes de fer coses.

Captura de pantalla 2014-05-29 a les 20.55.12

El taller va ser dissabte passat al matí, de 10h a 13h (però vam sortir a les 15h!!). Èrem tres alumnes així que la profe podia estar força per nosaltres. En un prinicipi la intenció era fer un necesser de trapillo, però finalment ens vam animar i va acabar sent un bolso de mà o ‘clutch’ molt mono.

Us ensenyo les fotos que vaig fer.

IMG_9960

IMG_9949

IMG_9951

Vaig triar un trapillo de ratlles blau marí i blanc, perquè em venia de gust donar-li un aire estiuenc. Em va costar tornar a agafar-li el truc però mica en mica, i amb un bon café, vaig anar avançant.

IMG_9955Per fer el flore de dins i la cremallera vam haver de passar la màquina de cosir. Evidentment ho va fer la profe (el proper taller que faré serà de costura a màquina, aviso!).

IMG_9962 IMG_9965I voilà! Aquí em teniu amb el meu fantàstic i estupendo clutch per aquest estiu!

IMG_9974

Ara ja està en marxa el meu nou projecte: una alfombra per l’habitació del Roger! He triat el color gris vigoré i el groc. A veure com quedarà… He de confessar que em costa una mica això d’anar comptant els punts, més que res si ronda el Roger per casa i vol donar-me conversa, però bé, ho intento fer quan ja dorm per no desconcentrar-me. De moment està així.

alfombra trapillo Roger

M’apanyo buscant tutorials de Youtube, eh? Crec que pot quedar xula, ja us ho ensenyaré… Fins la propera!!!

2 pensaments sobre “Segon taller de trapillo

  1. gemma

    La catifa és un d’aquells projectes pendents…. sempre que algú comença una em vénen unes ganes de sortir a comprar troques de trapillo… Volem veure el progrés!

    Respon

Deixa un comentari